Κωστάκη Παντελίδη 3, 2057 Λευκωσία, Κύπρος, P.O.Box 25331, Τηλ.: +357 22459090, Φαξ: +357 22664910, Email: info@cbscy.ac.cy

Διαδικασία Παραπόνων

Το Κολλέγιο Επιχειρηματικών Σπουδών δεσμεύεται να παρέχει μιας υψηλής ποιότητας εκπαίδευση καθώς και την υψηλή ικανοποίηση των φοιτητών. Κατανοούμε ότι κατά καιρούς μπορεί να προκύψουν προβλήματα για τα οποία οι φοιτητές να θέλουν να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους. Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους του CBS είναι να αντιμετωπίσει και να επιλύσει τυχόν παράπονα που εγείρονται από φοιτητές, σχετικά με ένα ζήτημα που αφορά τη δράση του Κολλεγίου ή την έλλειψη δράσης.

Η απογοήτευση ενός φοιτητή μπορεί να γίνει εμπόδιο στην επιτυχημένη ακαδημαϊκή του ζωή. Επομένως, όλα τα παράπονα λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπόψιν και οι φοιτητές ενθαρρύνονται να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους μόλις λάβει χώρα ένα περιστατικό.

Οι καταγγελίες μπορούν να γίνουν για την ακαδημαϊκή και διοικητική υπηρεσία ή για οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία που παρέχεται από το Κολλέγιο.

Παραδείγματα καταγγελιών

  • Τη δράση ενός μέλους του προσωπικού (ακαδημαϊκή ή διοικητική)
  • Τη δράση ενός άλλου φοιτητή.
  • Όταν το Κολλέγιο δεν ανταποκρίνεται στις ευθύνες του, όπως αναφέρεται στον Χάρτη των Φοιτητών.
  • Ανησυχίες για την ποιότητα των κτιριακών εγκαταστάσεων ή για την ποιότητα του προγράμματος, ή των μαθησιακών πόρων.

Προθεσμία

Συνιστάται στους φοιτητές να υποβάλουν την καταγγελία τους αμέσως μόλις συμβεί ένα περιστατικό. Αυτό θα είναι προς το συμφέρον τόσο του φοιτητή όσο και του Κολλεγίου, αφού το περιστατικό θα είναι ακόμα πρόσφατο.

Τα χρονικά όρια είναι αυστηρά και οι φοιτητές πρέπει να τα ακολουθούν. Η μη υποβολή καταγγελίας εντός της καθορισμένης προθεσμίας, θα έχει ως αποτέλεσμα την απόρριψη της. Τα χρονικά όρια αναφέρονται σε κάθε στάδιο.

Διαδικασία

Στάδιο Α - Ανεπίσημο Στάδιο

Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να μιλήσουν πρώτα ανεπίσημα σε ένα μέλος του προσωπικού, στον συντονιστή προγράμματος ή στον προσωπικό τους δάσκαλο αναφορικά με το παράπονο. Τα περισσότερα παράπονα συνήθως λύνονται με αυτόν τον τρόπο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα μέλη του προσωπικού μέσω email ή τηλεφωνικά. Οι άτυπες καταγγελίες πρέπει να υποβάλλονται εντός 30 ημερών από το συμβάν.

Οι φοιτητές θα πρέπει να αναμένουν 5 εργάσιμες ημέρες μέχρι να λάβουν το γραπτό αποτέλεσμα της έρευνας του παραπόνου. Εάν η επιτροπή δεν είναι σε θέση να επιλύσει το ζήτημα ή ο φοιτητής δεν είναι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, τότε θα πρέπει να υποβάλει επίσημη καταγγελία όπως περιγράφεται στο στάδιο Β.

Στάδιο Β - Επίσημο Στάδιο

Οι φοιτητές θα πρέπει πρώτα να προσπαθήσουν να επιλύσουν τα ζητήματα ανεπίσημα και μετά να προχωρήσουν στην υποβολή επίσημης καταγγελίας. Το πρώτο μέρος του εντύπου καταγγελιών αφορά τη διερεύνηση των ενεργειών που έκανε ο φοιτητής πριν από το στάδιο Β.

Όλα τα μέρη του εντύπου καταγγελίας πρέπει να συμπληρώνονται πλήρως και λεπτομερώς. Επιπλέον, όλα τα αποδεικτικά στοιχεία (αντίγραφα) πρέπει να κατατίθενται κατά την υποβολή του εντύπου καταγγελιών. Σε αντίθετη περίπτωση, θα καθυστερήσει η διαδικασία και η επίλυση της καταγγελίας.

Οι επίσημες καταγγελίες πρέπει να υποβάλλονται εντός τριών ημερολογιακών μηνών από την πρώτη στιγμή του συμβάντος που αφορά την έκδοση της καταγγελίας.

Οι καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν ταχυδρομικά στην οδό Κωστάκη Παντελίδη 3, Στρόβολος, Λευκωσία, 1308, αυτοπροσώπως στον Υπεύθυνο Εισαγωγών (Admissions Officer) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@cbscy.ac.cy. Εάν η καταγγελία δημοσιευτεί, τότε ο φοιτητής θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την Υπηρεσία Καταγεγραμμένης Παράδοσης.

Μόλις ο υπεύθυνος διοίκησης λάβει το έντυπο καταγγελίας, ο φοιτητής θα λάβει μια επιστολή επιβεβαίωσης παραλαβής μαζί με οποιοδήποτε αίτημα για περισσότερες πληροφορίες/αποδεικτικά στοιχεία. Μόλις συγκεντρωθούν όλα τα στοιχεία/πληροφορίες, η Πειθαρχική Επιτροπή θα εξετάσει και θα συζητήσει την καταγγελία.

Η Πειθαρχική Επιτροπή συνεδριάζει όταν είναι απαραίτητο και σε περιπτώσεις παραβάσεων ή παραπόνων φοιτητών. Ο Πρόεδρος της Πειθαρχικής Επιτροπής είναι ο Ακαδημαϊκός Διευθυντής και αποτελείται από τα ακόλουθα μέλη:

  • Ακαδημαϊκός Διευθυντής
  • Υπεύθυνος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
  • Δύο εκπρόσωποι του Διδακτικού Προσωπικού
  • Εκπρόσωπος φοιτητών

Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις, η φύση της καταγγελίας μπορεί να απαιτεί επίσημη ακρόαση όπου ο φοιτητής καλείται να συζητήσει περαιτέρω την καταγγελία. Ο φοιτητής θα ενημερωθεί γραπτώς για την απόφαση της Επιτροπής.

Στάδιο Γ - Τελικός έλεγχος καταγγελιών

Οι φοιτητές έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν τελική επανεξέταση από το Συμβούλιο του Κολλεγίου εάν έχουν αποδείξεις ότι δεν ακολουθήθηκε έγκυρη διαδικασία στο Στάδιο Β ή νέα στοιχεία σχετικά με τη καταγγελία δεν ήταν εύλογα ή η τελική απόφαση δεν ήταν εύλογη. Οι φοιτητές δεν μπορούν να ζητήσουν αναθεώρηση με μόνη αιτιολογία ότι δεν ήταν ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα στο στάδιο Β.

Ο φοιτητής θα πρέπει να υποβάλει αίτημα για επανεξέταση και να το στείλει ξανά στην οδό Κωστάκη Παντελίδη 3, Στρόβολος, Λευκωσία, 1308, να το δώσει αυτοπροσώπως στον Υπεύθυνο Εισαγωγών (Admissions Officer) ή με email στο info@cbscy.ac.cy εντός 15 ημερών από την τελική απόφαση στο στάδιο Β. Εάν η καταγγελία καταχωρηθεί, ο φοιτητής θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την Υπηρεσία Καταγεγραμμένης Παράδοσης.Ο φοιτητής θα λάβει μια επιστολή επιβεβαίωσης και θα ειδοποιηθεί για την τελική απόφαση εντός 30 ημερών.

Το αποτέλεσμα του σταδίου επανεξέτασης θα αντιπροσωπεύει την τελική απόφαση του Κολλεγίου σχετικά με την καταγγελία, και μετά από αυτό δεν μπορεί να προβεί σε καμία άλλη ενέργεια.